poniedziałek, 9 września 2013

Głowa konia.

Cześć, jestem tu na nowo :D. Ja już po tym tygodniu mam dość szkoły :c, jestem w 1F i mam 21 dziewczyn i 9 chłopaków. Dobrze że jestem w klasie z przyjaciółką i kolegą , bo nie wiem co bym bez nich zrobiła. Plan podoba mi się tylko w pon i pt bo jest krótko c:

Przejdźmy do rzeczy

Pokaże Wam głowe konia z tutorialu MF. Myślę że jak na pierwszy raz to wyszedł dosyć dobrze :))
Możecie się w najbliższym czasie spodziewać kilku tutoriali oraz nowośći (:.
Co nieco z nowości zobaczycie dzisiaj ew jutro ponieważ znów jestem chora ;//.

przepraszam za jakość zdjęć , nie powalają


Edit : Chciałabym zmienić zupełny wygląd bloga , ale problem jest w tym że nic nie da się edytować nawet tło nie chce się ustawić nie wspominając o tytule posta itp... :"( . Z ciekawości założyłam drugie konto i utworzyłam chwilowego bloga , tam dało się wszystko zrobić :( Chyba nie będe usuwała tego bloga żeby zmienić wygląd ? Baardzo proszę Was o pomoc bo w ogóle nie wiem co mam robić :'(. 


3 komentarze: