czwartek, 25 lipca 2013

Żółwik.

Hej , teraz już normalnie :D
Jestem na Mazurach , a tu niestety nie ma modeliny , wróc jest tylko astra z brokatem :D. Ze sobą niestety nic nie brałam bo ledwo spakowałam ciuchy a co dopiero wszystkie narzędzia , modeline . Więc modelinowe posty bedą tylko 3 razem z tym ;/ , haha bo ja jak to ja nie mogłam zrobić zdjęć żeby mieć na zapas -,-' . No mówi się trudno. A czy będziecie chcieli żebym dodawała póki nie wróce wpisy fotograficzne ? :)

Wracając do tematu pokaże Wam zielonego żółwika , który podbił serce mojej mamy i musi mieć go do kluczy :D.


Aha , a tu macie zdjęcia mojej Nelki :
 Jak miała 3 tygodnie ♥
A tu prawie roczek ♣ ♥
Właśnie Nelka za 3 dni ma Urodzinki ♥ :)
Pozdrawiam ^^


5 komentarzy:

  1. Żółwik ekstra ;3 I masz baardzo słodziaśnego pieska ;*
    Może chcesz wymienić się bannerkami?
    Jeśli tak napisz u mnie na blogu w zakładce "Współpraca"

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie dziwię się, że spodobał się mamie, bo jest śliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Żółw jest fantastyczny ! ^^ Przesłodziutki no :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodki żółwik ^^
    Zostałaś nominowana przeze mnie do Libster Blog Award :) więcej tutaj--> http://slodkoscihandmade.blogspot.com/2013/08/libster-blog-award_21.html#more
    (pierwszy raz to wszystko robię, więc jest niewiele nominacji ;c)
    Jeśli chcesz- zapraszam do odpowiedzi na pytania i do dołączenia się do zabawy! :)

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń