czwartek, 6 czerwca 2013

Pierwszy lód :)

Cześć, cześć :3
Czy Wy też przed końcem roku macie tyle kartkówek i sprawdzianów do poprawy ? Bo ja mam straasznie dużo :/ . Ciągle tyle tego na głowie :c
Nareszcie doczekałam się silikonu :) . Wiedziałam że silikon śmierdzi , ale że aż tak (?). Oraz powstało kilka nowych prac :D. Nie mam wg pomysłów na pisanie więc to na tyle :).




 Tutaj pierwsza praca z silikonem :). Mianowicie lód , mi się średnio podoba . Lód posypany jest zielonym brokatem.





Chcecie tutorial na takiego loda ? :)
Ps. Przepraszam za takiego dziwnego posta :c

15 komentarzy:

  1. Śliczny ! Przypomina mi loda włoskiego z maszyny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny lód ^^Też używam tego silikonu ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też niedawno nabyłam silikon (w tym tygodniu) i muszę potwierdzić, że zapach ma okropny :/ A lód wyszedł bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog i bardzo fajne posty ^^ obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny ! :D nie, nie mam foremki na gofra, tylko jekieś coś znalezione w piwnicy (taka kratkowana końcówka jak jest w młotku do mięsa)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mogę uwierzyć że to twój pierwszy lód- wyszedł świetnie! Może kolejne będą bardziej kolorowe lub z owocami? Co do silikonu to każdy tak octowo śmierdzi, po prostu trzeba się przyzwyczaić lub założyć taką papierową maseczkę ze sklepu budowlanego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę bardzo ci dziękuje :) . Powiem że się starałam :-)

      Usuń
  7. Wow, super jest :D
    Ja raz kupiłam bezbarwny silikon zamiast białego x_x

    OdpowiedzUsuń
  8. W takim razie czekam z niecierpliwością ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie wygląda. :D
    Pozdrawiam Zuza

    OdpowiedzUsuń