środa, 5 czerwca 2013

Mini zakupy :)

Hej. Tydzień temu byłam na mini zakupach i kupiłam specjalnie tylke do silikonu :) Jeszcze tylko kupię silikon i będą nowości na blogu :). Oprócz tylki kupiłam jeszcze klej magic , użyłam go i jest super :D.
Przepraszam że zdjęcia nie są przerobione , ponieważ na windows 8 nie można ściągnąć GIMP'a ani nic podobnego -,-.


 Taka idealna do np. babeczek i lodów :D

 Nie to nie jest połamana , jest taka pół na pół :D






 + takie kamyczki do czego mogą one być ?
Pozdrawiam :)



5 komentarzy:

  1. Fajne zakupy :D
    Kamyczki może do pierścionków/naszyjnikow ? ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zakupy ,mam podobne tytki ^^
    Obserwuje i dziękuje ci ♥♥Śliczne wyroby masz !

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zakupy :)
    Gdzie kupiłaś takie tylki?

    OdpowiedzUsuń
  4. właśnie, gdzie kupiłaś tylki?

    zapraszam do mnie. odwdzięczę się ,3

    http://modelina-moda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylki kupiłam w sklepie po 2,3,4 i 5 zł , za 2.50 zł ;D

      Usuń